piątek, 14 października 2011

cześć kochani <3
Dzisiaj dzień nauczyciela więc wszystkim nauczycielom życzę wszystkiego najlepszego c(=, haha byłam dzisiaj w szkole chociaż nie musałam iśc bo większosć klasy olało to ale przyj. mnie namówiły. brr..ale zimno ;c. Co tam u was? Ja siedzę z kubkiem kakao, (ubrana tak grubo a nadal mi zimno) i myślę co by obejrzeć jakiś horror, komedie?. Zastanawiałam się jakby chodziło się w spzilkach 10 cm. ale to chyba jeszcze za wcześnie z moimi zdolnościami połamałabym cb nogi ;p. Zdałam sb sprawę, że dawno nie robiłam żadnej sesji przydała by się jakaś jesienna. Niestety nikt ze mną nie chce iść w jakieś fajne miejsce np. nad zalane morzna tam porobic fajne fotki :). Od poniedziałku będe prowadzić drugiego bloga grupowego, bede odpwiadać na pytani czytelników.haha jest to blog mojej przyjaciółki i chcę jej pomóc ;) A to link do tego bloga ;]
Nie chciałabym zgapić notki więc zarecytuje (haha) "Mam ochotę przytulić się do kogoś i tak po prostu wypłakać się mu w rękaw. " to okropne być w takim stanie jak  ja ;[.Jestem wszystkim wykończona -_-




Do jutraa <3
PS. oglądajcie Noc w muzeum xd

5 komentarzy:

  1. ` mnie także przydałaby się jakaś sesja. mmm. kakao. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom jest zimno:( A ja dzisiaj miałam wolne od szkoły:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne fotki, oglądałam Noc w muzeum, jednym słowem mówiąc - zarąbiste :DD *

    zapraszam do mnie <3
    obserwujemy ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzyj sobie jakiś fajny horror ;) Za oknem zimno , ale u mnie za oknem przebija się również słoneczko ;) w co do szpilek kiedyś na pewno nauczysz się chodzić :)

    OdpowiedzUsuń