czwartek, 13 października 2011

Na froncie ty Na froncie ja ♥

hejka ;]Bardzo mi się podoba piosenka której ostatnio ciągle słucham "kryzys" chyba każdy zna tą piosenke jest ona już od dawna ale teraz się nią zafascynowałam. U nas w szkole było dziś jak zwykle wesoło :)). Wczoraj podobno był dzień całowania dziewczyn i chłopcy z naszej kl. zakładali się. Chcieli mnie pocałować ale naszczęscie im się nie udało zniosła bym to gdyby byli ładni ale są lekko mówiąc brzydcy.;D. Dzisiaj nie było aż tak śmieszniee...szkoda. Oglądacie "Rodzinke.pl", to jest świetny serial..umówiłam się już z przyjaciółką że będziemy skajpajować haha ;**. No i to chyba byłoby na tyle. Życzę miłego dzionka ;**










Do jutra <3

4 komentarze:

  1. Hhaha:**
    Taa bedziemy skajpajować caaały czas< 3
    Super blog:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaję również do obserwowanych ;) będę zaglądać częściej do mnie też zapraszam i życzę powodzenia w blogowaniu :**

    OdpowiedzUsuń
  3. ` haha. ten tekst był świetny " sajpować " haha. :) mnie już znudziła się ta piosnka. ;D
    zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń