wtorek, 18 października 2011

my heart beats for you

hejo ;**
Nadmiar "Taniec rządzi". haha zaczynam w szkole robić takie scenki jak w tym serialu/filmie :D. Kocham tą piosenke "Olly Murs- Heart Skips a Beat" <3.  Tylko tekst przetłumaczony na Polski troszkę do dupy.;>. mm, chciałabym mieć figure modelki, wtedy moja galeria na nk chyba by pękła  a narazie mam tylko ok. 20 zdjęć. chociaż wolałabym mież 5 ale ładnych niż 30 niezafajnych :P. Na teście z histori nie było tego czego się nauczyłam ale pani pozwoliła mi dodatkowo  napisać...hm...chyba będe musiała porawiać..już nie wiem gdzie chować te zgapki nasza klasa jest taka zarabista, że każdy by naskarżył ;|. Dobra spadam
Paa;**

2 komentarze:

  1. `chyba większość nastolatek chciałaby mieć figurę modelki. ja tam strasznie zazdroszczę takim osobą. a osoby , które są na prawdę chude.. a i tak mówią że są grube.. to po prostu tak mnie wkurzają , że masakra. ;o ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też często kupuję i jestem konsultantką ;) peeling jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń